1. Si el preu baixa després d’haver reservat, se’m farà algun reemborsament?
KAYAK no es fa càrrec de la venda del producte que has reservat. Has de posar-te en contacte amb el proveïdor o amb l’aerolínia amb què vas reservar per veure si és possible obtenir-ne un reemborsament parcial.
2. What are Hacker Fares?
El nostre web cerca les millors ofertes de viatges d’anada i tornada tot combinant dos bitllets emesos per aerolínies diferents, un per a cada trajecte. Com que es tracta de dos vols gestionats per dues companyies diferents, les condicions poden variar segons el vol (p. ex. les taxes d’equipatge, les taxes per modificació o les devolucions). Qualsevol modificació d’un dels bitllets no afectarà l’altre bitllet (p. ex. si l’aerolínia o tu mateix cancel·les el vol d’anada, l’altra companyia amb què has reservat el vol de tornada no està obligada a modificar el bitllet o tornar-te’n l’import). Et compromets a acceptar les condicions generals de cadascuna de les aerolínies, que poden variar (p. ex. horaris de facturació o límits de pes/dimensions de l’equipatge). Revisa amb molt de compte els detalls de cada contracte abans de reservar i assegura’t d’emplenar els requeriments de la reserva per a cada bitllet. Com que les tarifes canvien contínuament, comprova que ambdós preus encara estan disponibles abans de tirar endavant la reserva. Si viatges a l’estranger, és possible que hagis de mostrar un comprovant del teu vol de tornada a l’hora de fer la facturació i al control d’immigració. Et recomanem que imprimeixis tots dos bitllets abans de viatjar.
3. Per què no coincideix el preu de la pàgina del proveïdor amb el preu de KAYAK?
KAYAK cerca a centenars de webs de viatges alhora per mostrar-te els millors resultats possibles. De vegades, és possible que hi hagi problemes amb els preus i la disponibilitat dels resultats que obtenim d’altres webs de viatges.
Si trobes un problema en els preus, si us plau, fes-nos-ho saber de manera que el puguem arreglar al més aviat possible.
Informa’ns d’una errada en el preu